Dag 17 Van Kalibaru naar Benoa (Bali) - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Wies en Michael - WaarBenJij.nu Dag 17 Van Kalibaru naar Benoa (Bali) - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

Dag 17 Van Kalibaru naar Benoa (Bali)

Door: WiesenMichael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

27 Augustus 2010 | Indonesië, Benoa

Vanochtend om 04:15 h opgestaan om te gaan ontbijten om 05:00 h, want 06:00 h vertrokken we richting Bali. Wies en ik hebben een pilletje gehad van Pipin tegen reisziekte. Geweldig, De hele weg in de bus geslapen. En op de boot toch een beetje duf en niks gemerkt van de zee. Daar moet ik wel zeggen hij was rustig. Normaal is hij veel ruwer. De boot vertrok om 08:00 h, onze reisleider wou zo vroeg gaan omdat anders het veel te druk zou worden. Want volgende week is Suikerfeest en dan gaat iedereen terug naar hun geboorte dorp. Tevens de weg waar over we reden is ook druk. Over 100 km doet men ongeveer 3 uurtjes over. Maar nogmaals niets van gemerkt.
Onze maag komt nu een beetje tot rust. Wies is OK en ik heb alleen nog een onrustige maag. Deze 3 dagen op Bali betekent rust. Vanavond rustig aan doen. En morgen vroeg krijgen we een briefing over hoe en wat op Bali. Ik denk, gezien de kosten dat we zelf dingen gaan regelen.

  • 27 Augustus 2010 - 13:14

    Riekie:

    Neem het er maar van. Ik hoop dat jullie een geweldig mooi hotel hebben. En eindelijk een beetje rust. Lijkt wel een marathon.Groetjes van Frank en mij.

  • 27 Augustus 2010 - 13:19

    Klara:

    Lekker toch dat zo'n pilletje zo'n rust kan geven. Heerlijk, lijkt me wat om kado te krijgen. Maar alle gekheid op een stokje, geniet van de dag. Groeten ook aan je ouders.

  • 27 Augustus 2010 - 16:22

    Djeems & Margriet:

    Sjonge, sjonge....04:15 uur opstaan dat is effe schrikken...je hebt toch vakantie!

    Nog drie daagjes en dan zijn jullie helaas weer terug in de dagelijkse sleur.

    Geniet er nog van!

  • 27 Augustus 2010 - 17:39

    Joshua Keesmekers:

    En dan mag ik geen drugs tot mij nemen (terwijl dat het zelfde effect geeft Stelletje pillen junks hi hi hi maar nu ff serieus ik wil wel mooie verhalen van jullie horen als jullie terug zijn

    Verder nog veel plezier

  • 27 Augustus 2010 - 18:43

    Paul:

    04.15 opstaan?!!! Vakantie is een hel!
    Mooie foto's Mick. Geniet van jullie laatste dagen, mooi hotel en een geweldige wc pot.

  • 28 Augustus 2010 - 09:24

    Djeems:

    Effe de fotosite gechecked en de lokale fitness center gespot....geweldig!..nu nog effe een jaarabonnementje afsluiten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Benoa

Wies en Michael

Onze reisverslagen naar diverse plaatsen en landen.

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 21171

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 15 Augustus 2015

Zweden

27 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

The Western Experiences

11 Augustus 2010 - 01 September 2010

De gordel van smaragd.

Landen bezocht: