01-08-2010 Dag 22 Thuis komen. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 01-08-2010 Dag 22 Thuis komen. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

01-08-2010 Dag 22 Thuis komen.

Door: WiesenMichael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

01 September 2010 | Nederland, Sittard

Dinsdag om 19:20 h (= 13:20 h Nederlandse tijd) de vlucht van Den Pasar naar Kuala Lumpur genomen. Iedereen was een beetje ziek. En ik probeer zoveel mogelijk droog voedsel te eten en veel Cola te drinken. De vlucht naar huis is goed gegaan. We hadden 20 minuten vertraging op Kuala Lumpur maar waren 10 minuten eerder geland op Schiphol. Maar toen we in de auto zaten op weg naar huis was ik toch blij om weer in Nederland te zijn. Geen ongeorganiseerde chaos op de wegen. Geen getoeter, niet meer links en rechts inhalen van auto’s en brommers. Lekker rust op de weg. Automobilisten stoppen nog voor voetgangers. In Indonesië was het gewoon ogen dicht en oversteken en maar hopen dat iemand stopt. Stoppen doen ze niet maar ze kunnen je wel goed uitwijken.
Toen ik thuis was meteen naar mijn eigen WC. Heerlijk, dik toiletpapier. En niet van dat dunne papier waar de helft nog blijft hangen. Luchtverfrisser op het toilet en niet meer, als je geluk heb, een doosje lucifers. En als je nog meer geluk heb een doosje lucifers en een kaarsje.
We zijn meteen naar de Plus gegaan om harde broodjes en vleesbeleg gekocht en genoten van onze brunch. Nu nog opblijven tot vanavond om de jetlag tegen te gaan. Gelukkig ga ik vanavond weer naar school.
Het was, nogmaals een heel prachtige vakantie. En we hebben heel mooi herinnering aan deze vakantie en geleerd dat andere mensen op hun eigen manier heel gelukkig kunnen zijn. Ik wil deze blog afsluiten met de wel bekende woorden:

“Home, sweet home.”

  • 01 September 2010 - 13:44

    Truus:

    Geweldig Michael, prachtig. Dank je wel voor dit blog. Ik heb genoten.

    Groeten,

  • 01 September 2010 - 13:54

    Ramond:

    Fijn dat jullie er weer zijn!

    Tot snel!

  • 01 September 2010 - 14:53

    Klara:

    Welkom thuis !!

  • 01 September 2010 - 18:15

    Jean-Pierre:

    Hey!

    Welkom terug! Helaas ben ik pas vrijdag thuis.

    Groetjes

  • 02 September 2010 - 17:01

    Joshua Keesmekers:

    ik kan merken dat ik een dag niet achter de mac ben geweest want ik had veel mails ik heb nu tijd voor op jullie blog te regeren gisteren geen tijd gehad moest ook naar school och ja Michael was daar ook
    en van daag met mam en Michael naar de stad geweest en getrakteerd op een kop koffie en voor Michael (1 kopje thee)
    ik ben blij dat ze weer heel huid's thuis zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Wies en Michael

Onze reisverslagen naar diverse plaatsen en landen.

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 21169

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 15 Augustus 2015

Zweden

27 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

The Western Experiences

11 Augustus 2010 - 01 September 2010

De gordel van smaragd.

Landen bezocht: