Van Henny naar Malmö gereden. - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Wies en Michael - WaarBenJij.nu Van Henny naar Malmö gereden. - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

Van Henny naar Malmö gereden.

Door: Wies en Michael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

31 Augustus 2024 | Zweden, Malmö

Gisteravond zijn we pizza gaan eten bij Denis en Jenny. Denis heeft een heel grote op hout gestookte pizza oven, Hier kan hij 2 pizza’s te gelijk in doen. Ze waren heerlijk, je proeft toch het verschil tussen een elektrische en op hout gestookte oven. Heerlijk waren ze. Hij had er gemaakt met diverse toppings. Maar dan zeer genereuze gedaan met de toppings. Heerlijk, lekker gegeten en gelachten. Het was een gezellige avond.

’s Morgens zijn we om 07:00 h opgestaan ontbeten, gewassen en de auto weer beladen. Rond 10:30 h zijn we vetrokken naar Malmö met de eerste tussenstop langs autoweg bij Brahehus in de buurt van Gränna, hier stonden de overblijfsels van een kasteel met het uitzicht over het Vättern meer. De tweede stop was in Båstad aan de haven. Hier ligt ook een Zweedse Tennis museum. In het dorp/stadje tennis op nummer 1. Jenny gaat altijd hier wedstrijden spelen.

De parkeerplaats stand vol met dure auto’s. We hebben hier ons avond eten gegeten. Ik een hamburger met gefrituurde mac[e-38]chees en Wies load fries.

Na het eten zijn we eerst gaan tanken, zodat ik pas weer in Duitsland hoeft te tanken.

Rond 18:30 h waren gearriveerd in het Scandic hotel in Malmö. Wat schets onze verbazing, in dit hotel zijn we een paar jaar geleden ook geweest.

Vandaag was het een goede rij dag. Een gedeelte binnenwegen met een snelheid van 40 km/h tot 100 km/h. En dan ook stukken autoweg waar je dan 110 km/h tot 120 km/h mag rijden.

Morgen op weg naar Lego huis. Heb er zin in.

• 01 September 2024 - 10:18

Angele :

Ik wil jullie bedanken voor de mooie reis naar en door Zweden

Ik heb genoten

Ik vindt de natuur prachtig en zo ook dat prachtige mooie meer lijkte wel de zee

Wat zal ik zeggen

Zweden wat was je weer mooi

Ik wens jullie een veilige terug reis grxxx

• 01 September 2024 - 13:28

Riekie :