Naar Norrköping en Saab luchtvaart museum. - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Wies en Michael - WaarBenJij.nu Naar Norrköping en Saab luchtvaart museum. - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

Naar Norrköping en Saab luchtvaart museum.

Door: Wies en Michael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

31 Augustus 2024 | Zweden, Linköping

Wederom weer pas om 08:00 h opgestaan. Henny voelde zich niet lekker en is niet met ons mee gegaan naar Norrköping. Voordat we weg gingen moesten we het eten van gisteren opmaken want ’s avonds gaan we bij Dennis en Jenny pizza eten.

Aangekomen in Norrköping wisten we niet waar we heen moesten gaan. Gewoon op de goed geluk rond gelopen. We wilde kijken naar een soort waterval van water maar daar kon je niet komen omdat er werkzaamheden waren. Verder waren er veel oude gebouwen uit de industrie periode. De gebouwen waren goed onderhouden en veel musea waren daarin gevestigd. Maar verder was er niet veel te doen. De bezienswaardigheden lagen ver uit elkaar en waren te veel om te lopen.

We hebben toen besloten om naar het luchtvaart museum te gaan in Linköping. Dit is een heel leuk museum zo wel voor kinderen en ouders.

We wilden bloemen kopen voor Jenny en Dennis maar een bos bloemen kost ongeveer € 17,00 - € 20,00. Toch wel erg duur voor een bosjebloemen. We hebben maar een grote doos Merci gekocht.

Morgen vroeg opstaan en de auto beladen en op weg naar Malmö, we hebben de route iets veranderd. In Malmö hebben we een hotel gereserveerd. We willen over de grote brug van Malmö naar Denemarken rijden i.p.v. naar Gotenborg en met de boot overvaren naar Fredrikshavn.

• 31 Augustus 2024 - 23:19

Joshua Keesmekers:

Hoe was het luchtvaart museum. En hoe was de rit over de Storebeltburg van 18 km lang. Zijn jullie ook nog in het huis van Lego geweest

• 01 September 2024 - 09:57

Wies:

Het luchtvaartmuseum was mooi, onder in de kelder lag een vliegtuig dat in de oorlog was neergeschoten.

• 01 September 2024 - 10:13

Angele :

Wat een mooie dag weer lijkt mij heel bijzonder

om het vliegtuig

In ware grote te zien en weten hoe vele er mee zijn

neer gestort en dood gebleven

grxx