De reis naar Hamburg. - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu De reis naar Hamburg. - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

De reis naar Hamburg.

Door: Wies en Michael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

18 Augustus 2024 | Duitsland, Hamburg

Vanmorgen om 08:00 h om eerst te tanken in Tüddern. Daarna via de autoweg richting Hamburg.

Gelukkig mogen de vrachtwagen niet op zondag rijden in Duitsland. Op enkele uitzonderingen na, omdat zij een "Genehmigung" hebben om zondags op de weg te mogen rijden. Het nadeel is wel dat alle parkeerplaatsen veel vrachtwagens staan.

Wat ons wel opviel was dat de snelheid op de autoweg, daar waar geen limit is, gemiddeld op 120 km/h was. Je had natuurlijk ook auto's die zonder limit reden. Ver boven de 130 km/h. Als je een ongeluk maakt boven de 130 km/h dan ben je niet verzekerd. Ik heb lekker 110 km/h gereden, zuinig zijn met benzine.

Ik heb 2 h gereden en dan een pauze van 15 to 30 minuten en dan weer 2 h rijden. Dit ging lekker.

We zitten in het ibis Styles Hamburg Alster City. Verder is in Duitsland niet veel te doen omdat de winkels dicht zijn. En de Griek in deze buurt heeft ook vakantie. We hebben dan pizza gegeten. Dadelijk rusten en morgen weer vroeg op, om de boot te halen. Ons ontbijt wordt een broodje van de Rewe, Deze gaat al om 07:00 h open.

• 18 Augustus 2024 - 20:57

Riekie:

Goede reis

• 19 Augustus 2024 - 16:32

Djeems:

Lekker man geniet ervan!

• 19 Augustus 2024 - 21:37

Ma En Pa.:

Hoop dat jullie goedweer krijgen en maak er wat moois van.

• 22 Augustus 2024 - 15:17

Joshua Keesmekers :