15-08-2013 dag 20 Santa Cruz en Onny. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 15-08-2013 dag 20 Santa Cruz en Onny. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

15-08-2013 dag 20 Santa Cruz en Onny.

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

16 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

‘s Morgens naar Santa Cruz gegaan. Hier hebben we over de boardwalk gelopen. Een pretpark op de boardwalk. Hier staat een oude houten rollercoaster. Gelukkig het was om 11:00 h niet druk. Tegen 12:00 h werd steeds drukker. We hebben daar geluncht, garlic fries en smoked turkey leg.
Daar na bij Onnie op bezoek geweest. Lekker geklets over alles. Over de familie in Nederland en hier. Eigenlijk een beetje geroddeld.
Toen we thuis kwamen had Ferry gekookt (uit een pakje). Eindelijk weer indo food gehad. Je gaat dat wel missen. Daarna een Samuel Adams Summer ale gehad. Dat was een lekker biertje. Toen ben ik de Bud litho’s gaan drinken die Sheree mij heeft meegegeven. Ik ben niet zo van de Light beers.
Morgen weer terug naar San Francisco. Proberen Alcatraz binnen te komen, in plaats van uit te breken.

  • 16 Augustus 2013 - 13:13

    Michiel:

    Yes Samual Adams.. das inderdaad een smakelijk bier..

    Ik dank je trouwens voor je uitgebreide verslagen. Volgens mij hebben jullie aan kilometer 3 retourtjes rome achter de rug en dat in zo'n korte termijn... knap. Goede reis terug!

    Michiel

  • 17 Augustus 2013 - 11:17

    Angele Hochstenbach-sweelssen :

    Leuk om te lezen dat jullie zo fijn zijn ontvangen door de familie .EN IK WENS JULLIE EEN FIJNE TERUG REIS.Ik bel jullie thuis wel xxx groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies en Michael

Onze reisverslagen naar diverse plaatsen en landen.

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 2577
Totaal aantal bezoekers 24609

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2024 - 03 September 2024

Noorwegen, Zweden en Denmarken

02 Augustus 2015 - 15 Augustus 2015

Zweden

27 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

The Western Experiences

11 Augustus 2010 - 01 September 2010

De gordel van smaragd.

Landen bezocht: