15-08-2013 dag 20 Santa Cruz en Onny. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 15-08-2013 dag 20 Santa Cruz en Onny. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

15-08-2013 dag 20 Santa Cruz en Onny.

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

16 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

‘s Morgens naar Santa Cruz gegaan. Hier hebben we over de boardwalk gelopen. Een pretpark op de boardwalk. Hier staat een oude houten rollercoaster. Gelukkig het was om 11:00 h niet druk. Tegen 12:00 h werd steeds drukker. We hebben daar geluncht, garlic fries en smoked turkey leg.
Daar na bij Onnie op bezoek geweest. Lekker geklets over alles. Over de familie in Nederland en hier. Eigenlijk een beetje geroddeld.
Toen we thuis kwamen had Ferry gekookt (uit een pakje). Eindelijk weer indo food gehad. Je gaat dat wel missen. Daarna een Samuel Adams Summer ale gehad. Dat was een lekker biertje. Toen ben ik de Bud litho’s gaan drinken die Sheree mij heeft meegegeven. Ik ben niet zo van de Light beers.
Morgen weer terug naar San Francisco. Proberen Alcatraz binnen te komen, in plaats van uit te breken.

• 16 Augustus 2013 - 13:13

Michiel:

Yes Samual Adams.. das inderdaad een smakelijk bier..

Ik dank je trouwens voor je uitgebreide verslagen. Volgens mij hebben jullie aan kilometer 3 retourtjes rome achter de rug en dat in zo'n korte termijn... knap. Goede reis terug!

Michiel

• 17 Augustus 2013 - 11:17

Angele Hochstenbach-sweelssen :

Leuk om te lezen dat jullie zo fijn zijn ontvangen door de familie .EN IK WENS JULLIE EEN FIJNE TERUG REIS.Ik bel jullie thuis wel xxx groetjes