14-08-2013 dag 19 Ferry en Joy. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 14-08-2013 dag 19 Ferry en Joy. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

14-08-2013 dag 19 Ferry en Joy.

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

16 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

‘s Morgens vertrokken we van Monterey naar Milpitas waar Ferry en Joy wonen in het huis van tante Ida. Het was een korte ritje van 1,5 h.
Aangekomen hebben we geklets over oom Dorus. Ferry vertelde dat hij helemaal niets persoonlijks heeft van zijn vader. Hij weet zelfs niet hoe hij op het einde eruit zag. Was even slikken voor mij. Hier heerst een hele andere leefmilieu t.o.v. bij Sheree. Moest even eraan wennen.
‘s Avonds zijn we met Joy, Ferry en zijn vriendin, Doly en zijn vriendin en Jeffrey met vrouw en 2 kinderen gaan wezen uit eten bij de Black Bear. Een soort Denny’s met southeren style food, dus grote porties. Wies en ik zoeken naar gerechten met kleinere hoeveelheden.
Het was heel gezellig om de aanhang van de neven te zien. Ferry lijkt op oom Dorus, Dolly op oom Nico en Jeffry op tante Ida.
Lang nagetafeld en buiten ook nog een hele tijd geklets, maar vrijdag leren wij de rest van de familie kennen.

• 16 Augustus 2013 - 07:58

Klara:

Apart om de verre familie te ontmoeten. Voelen wel bekend maar ook weer niet lijkt me.

• 17 Augustus 2013 - 07:41

Joshua Keesmekers:

Herinneringen op halen altijd leuk