13-08-2013 dag 18 Op weg naar Hearst Castle en Mon - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 13-08-2013 dag 18 Op weg naar Hearst Castle en Mon - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

13-08-2013 dag 18 Op weg naar Hearst Castle en Mon

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

16 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

Via de snelweg naar Hearst Castle om tijd te winnen. Hearst Castel is van een kranten magnaat. Hij heeft dit kasteel laten bouwen door een vrouwelijk architect. Zij was de eerste vrouw in de States die een project deed van ongeveer 28 jaar. In het kasteel staan kunstwerken van de hele wereld door elkaar. Je loopt letterlijk door de kunstwerken heen. Hij heeft dieren daar rond lopen die zijn geïmporteerd. Dus de dieren leven niet in hun natuurlijke omgeving. Ze worden gevoerd door het personeel. De eigenaar verbleef maar een maand in dit kasteel. De rest van het jaar zat hij in Engeland in een ander kasteel.
Hearst Caste is nu in bezit van de familie Hearst.
Van daar uit zijn we via de 1 (PCH, Pacific Coast Highway) naar Monterey gereden. Dit was ongelooflijk wat je ziet. Als chauffeur was het helemaal te gek. Veel bochten en hellingen die gereden moesten worden. We rijden dus gewoon langs de Pacfic Ocean en volgen de kustlijn. Ik hoor naast mij de hele tijd het klikken van de fotocamera. We hadden geen tijd om een paar foto stops te maken want de tijd was krap omdat we onze hotel kamer moesten inchecken.
In Monterey zijn we naar California Pizzia Kitchen geweest. Wies had een sandwich en ik had een dunne crispy pizza.

• 16 Augustus 2013 - 08:00

Klara:

Spannend!!!!

• 17 Augustus 2013 - 07:47

Joshua Keesmekers:

Eten en nog eens eten ik hoop dat jullie een mooie reis hebben gehad