12-08-2013 dag 17 Universal Studio - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 12-08-2013 dag 17 Universal Studio - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

12-08-2013 dag 17 Universal Studio

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

16 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

Vroeg op weg naar Universal studio. Andrew had gezegd na 08:30 h is het rustiger op de weg. 44 mijl, is ongeveer 66 km, een anderhalf uur over gedaan. Voor hun begrippen is dit rustig.
We hadden kaartjes gekocht bij Cosco, een soort Makro alleen een stuk groter.
Universal Studio was te gek. Bij toeval kwamen we nog de 2 Belgische families tegen die ook op onze tour zaten.. Wat is de wereld toch klein.
We hebben in Unversal niet alles gezien, de tijd was te kort. We hebben de grote studio tour gedaan. Hierin zat een 3D film in verwerkt van King Kong. Te gek, als de dinosaurus spuugde dan voelde je het water.
We hebben 80 minuten op de Transformer ride gewacht en dit was de moeite waard. Het was alsof je in de film zelf zat. Het gevoel en 3D ervaring, te gek.
En toen hebben we Shrek 4D gekeken en dit was ook leuk.
Daarna als afsluiter de Waterworld show. Wat een stunts en vuur. Je voelde het water en de vuur. Zo intens was dat.
‘s Avonds zijn we met Sheree en Andrew wezen uit eten bij Wahoo. Dit is een Fish taco restaurant. Een mengeling van Hawaiaans en Mexicaans. Dit was de eerste Wahoo, in Costa Mesa, van de franchise. Hert was een heel kleine zaak. De muren en ramen waren vol met stickers en er hangen surf planken en skateboards aan de muur. Hier kwamen bijna alle surfers en skaters om te eten. Het eten was goed en niet duur. Een aanrader.

• 17 Augustus 2013 - 07:35

Joshua Keesmekers:

Hadden jullie geen liesgehadicapten bij jullie Hadden jullie meer kunnen doen