10-08-2013 dag 15 Huntington beach bij Sheree - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 10-08-2013 dag 15 Huntington beach bij Sheree - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

10-08-2013 dag 15 Huntington beach bij Sheree

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

11 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

Na een beetje uitslapen zijn we gaan ontbijten. Nadat we de koffers hadden ingepakt en nog even TV gekken zijn we op weg gegaan naar het auto verhuurbedrijf. Eerst met de transfer busnaar LAX en toen met een transfer bus naar Alamo auto verhuur bedrijf. Trapte ik bijna in een verkoopspraatje. Hj zij dat de standasrd SUV geen cruise controle had. Dus ik een upgrade gepakt voor $ 175,00. Ging ik de auto ophaen zei de man bij de U’s “Pick any one. And the have all cruise controle.” Ik kwaad en terug naar de balie medeweker. Heb gelukkig wel het geld terug gekregen.
Het is wel even wennen om de hier te rijden. Maar het komt goed. Met een Garmin kom ik er wel.
‘s Avonds zijn we gaan eten in een restaurant aan de zee bij de Huntington pier.

• 11 Augustus 2013 - 18:52

Klara:

Dus nu zelf aventuren. Spannend allemaal hoor. Succes en enjoy. Gr. Klara

• 11 Augustus 2013 - 21:57

Joshua Keesmekers:

Ik wil jullie er wel even op attenderen morgen vroeg een rondje auto te doen en foto's te maken.
    en morgen veel plezier te hebben in de Universal Studios

• 12 Augustus 2013 - 10:10

Angele Hochstenbach-sweelssen:

Zo nu zijn jullie aan het laaste stuk van jullie reis begonnen .Wat gaat het snel .wanneer zijn jullie weer thuis.xxx groetjes