08-08-2013 dag 13 Scottsdale naar LA. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 08-08-2013 dag 13 Scottsdale naar LA. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

08-08-2013 dag 13 Scottsdale naar LA.

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

09 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

Val je niet in de Grand Canyon dan val je wel uit de badkuip. Klem tussen wc en badkuip. Gelukkig niets aan mij, maar het douche gordijn is nu el helemaal stuk. Wil je het voorval melden doet de telefoon het niet. Heb ik het maar aan Kim doorgegeven. De eerste reactie van het hotel was: “Is he all right?”. Bang voor een law suite.
Gisteren lekker gegeten bij een Thais/Vietnamees restaurant. We hadden ieder een protei noodles gepakt. Eens wat anders dan hamburger en steak. Het was een matje van gebakken bami. Die lag in een saus en op de bami zaten de ingrediënten. Toen moest je alles door elkaar husselen om de bami zacht te maken. Het was heerlijk.
Nu rijden we rechtstreeks naar LA. Dit is ongeveer een 10 tijden met enkele stops. Dit is het langste stuk dat we doen, namelijk 610 km. Dit is een zeer eentonige weg, links en rechrts dessert. Maar gelukkig zakken de temperaturen als we LA naderen. Onder weg nog een bos brand gezien in de heuvels.
We rijden door de Cortiala vallei. In Palm Springs zijn we gaan lunchen. Het was 103 graden F. We zijn bij Pinokkio wezen eten. We hebben gezond gedaan, ik had een sea food salad en Wies een sandwich met salas.
Toeb we in de voorsteden van LA kwamen begonnen de files, welkom in LA.
Het was een vermoeiende trip geweest. We hebben 2 stops gedaan, maar tegen het einde van de rit, wil ik er toch zo snel mogelijk eruit. Kan niet wachten tot we bij het hotel zijn.
De locatie van het hotel is niet goed. Links ligt Ingelwood. Daar moeten we dus niet zijn. En rechts ga je naar het vliegveld. Hier is niets te doen en te eten. Gezocht naar een Denny’s maar niet gevonden, toen maar duur in het hotel gegeten. Want verder rond lopen hier heeft weinig zin vanwege ongure types die aan de linkerzijde.

• 09 Augustus 2013 - 17:10

Klara:

Zul je nu wel doodmoe zijn. Groeten, Klara

• 09 Augustus 2013 - 18:49

Pa En Ma.:

Goed dat jullie in het hotel hebben gegeten voor jullie eigen veiligheid.

Groetjes.

• 09 Augustus 2013 - 23:17

Riekie:

Wanneer gaan jullie allen verder?