07-08-2013 dag 12 Grand Canyon helokopter vlucht. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 07-08-2013 dag 12 Grand Canyon helokopter vlucht. - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

07-08-2013 dag 12 Grand Canyon helokopter vlucht.

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

08 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

Vandaag vroeg op voor de helikoptervlucht over de Grand Canyon. Bij aankomst op het vliegveld worden we eerst gewogen en volgt er een instructiefilmpje dan krijgen we de indeling, wij worden bij andere Nederlandse groep ingedeeld. We hebben goede plaatsen aan het raampje. De pilote heet Donna, zij zet een muziekje op en dan gaan we opstijgen eerst over de bomen van het plateau en dan… zijn we boven de Grand Canyon ik (Wies) word er helemaal emotioneel (kippenvel) van zo groots het is bijna niet te beschrijven of te fotograferen.
Naar dat we weer met beide benen op de grond stonden zijn we door gereden naar Williams een stadje dat op de rout66 ligt. Het stadje is in het verval geraakt door de Interstate 40, maar ze hebben het weer een beetje tot leven gebracht door allerlei winkeltjes en eettentje. Leuk om te zien, hier hebben we lekkere koffie gedronken en een scone gegeten, nog een leuk souvenirtje gekocht en verder naar via Oak Creek Canyonvoor naar Sedona voor de lunch.
Vanuit Sedona via de Senora Dessert waar veel Sagaro cactussen staan, nog een fotostop gemaakt bij Jack Ass Acers het was er op dat moment 101F of 38C
Vandaag al om half vijf in het resort in Scotsdale. Naar een verfrissend bad eten bij een Thias/Vietnamees restaurant het was heerlijk.
Morgen een lange dag voor de boeg naar Los Angeles.

• 08 Augustus 2013 - 09:15

Angele Hochstenbach-sweelssen:

Wat gaaf dat jullie dit gedaan hebben .Het weer hier is nu ronde 24graden .het is aangenaam niet meer zo benauwd.groetjes

• 08 Augustus 2013 - 11:15

Klara:

Schitterend.

• 09 Augustus 2013 - 18:41

Pa En Ma.:

Jullie maken ons maar gek van het lekker eten maar denk aan jullie gewicht, gewoon doorgaan want thuis
    krijgt je dat niet meer.

Groetjes.