01-08-2013 - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu 01-08-2013 - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

01-08-2013

Door: Michael en Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

02 Augustus 2013 | Nederland, Sittard

Vandaag de hele dag in Vegas rond gelopen. Hier is van alles te zien en te beleven. Alleen het is er erg warm, vandaag was het 44 graden Celsius. Tegen een uur of 2 hadden wij het wel gezien. We hebben 2 shakes gedronken van in totaal $20,00 bij Serendipity 3. Je kunt je voorstellen dat we heel langzaam hebben gedronken. Toen zijn we een sandwich gaan eten, Deze moest ik de top laag eraf halen, anders kreeg ik hem niet in mijn mond, zo hoog was hij.
We hebben nog gegokt op de $ 0,25 slotmachine met $1,00. Wies heeft dit kunnen verhogen tot $ 2,50. Maar zoals je weet de huis wint altijd. Zo gewonnen, zo geronnen. Toen zijn we maar een siesta gaan houden.
‘s Avonds zijn we naar de voorstelling van de “Rat packs are back”. met een all you can eat buffet. De voorstelling was te gek. Sammy Davis jr., Dean Martin en Frank Sinatra. Natuurlijk niet de echte (ze zijn al dood). De personages en de stemmen lijken precies op de zangers. Marlyn Monroe kwam ook eventjes een liedje zingen. “Happy birthday” ze had hier 2 weken op geoefend omdat er zo veel woorden in zaten. Ze ging het liedje voor een oudere heer zingen maar die werkte niet zo goed mee. Zij wilde zijn handen op zijn knieën leggen maar hij spande zich helemaal. En keek alleen naar haar borsten. En iedere keer moest zij zeggen: “Omhoog kijken. Hier zijn mijn ogen.”. Hilariteit alom.
De muziek kun je vergelijken met de Big band van Jantje.
Het buffet was te gek. Japans, Chinees, Amerikaans, Italiaans en de toetjes bar. De lengte van het buffet was zeker een meter of 25 lang. Je kunt het niet zo gek bedenken of het lag er.
Nu gaan we ons gereed maken voor morgen. Want we gaan dan naar Utah voor de Zion national Park en Bryce Canyon. Vroeg op en vroeg slapen.
Tot morgen.

  • 02 Augustus 2013 - 09:29

    Angele Hochstenbach-sweelssen :

    Ik probeer me voor te stellen een buffet van 25 mtr
    Dit kan alleen in Amerika
    WAT leuk voor jullie ook een show mee te beleven
    Ik vindt het zo leuk om met jullie mee te reizen
    En verheug me iedere dag weer wat jullie allemaal weer hebben ondernomen
    tot morgen
    xxx groetjes

  • 02 Augustus 2013 - 10:45

    Joshua Keesmekers:

    Ik geloof jullie dat het warm is ik heb dat gisteren zelf gezien op facetime
    alleen jammer dat de groep zich niet zo samen pakt
    Het is nu hier 10:45 en al 31graden en er komen nog een paar bij

  • 02 Augustus 2013 - 16:05

    Shirley:

    Goh enig Marlyn Monroe...zet Geertje voor de big band van Jantje en we hebben hier hetzelfde haha...
    Ben benieuwd naar jullie volgend avontuur!!

  • 02 Augustus 2013 - 19:21

    Klara:

    Vinden wij het hier al warm, maar ja in Amerika is natuurlijk alles over the top. Lijkt me schitterend om zo'n show mee te maken en dan al dat eten. Weet je bijna niet wat je moet pakken. Great time.Groeten.

  • 02 Augustus 2013 - 21:18

    Pa En Ma.:

    Een buffet van 25 meter hmmm is wat voor mij, geniet er maar van.

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies en Michael

Onze reisverslagen naar diverse plaatsen en landen.

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 24609

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2024 - 03 September 2024

Noorwegen, Zweden en Denmarken

02 Augustus 2015 - 15 Augustus 2015

Zweden

27 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

The Western Experiences

11 Augustus 2010 - 01 September 2010

De gordel van smaragd.

Landen bezocht: