A slow day in Malmö. - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Wies en Michael - WaarBenJij.nu A slow day in Malmö. - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

A slow day in Malmö.

Door: Wies en Michael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

11 Augustus 2015 | Zweden, Malmö

11-08-2015 15:33 h
It’s a slow day. Een kleine update van vandaag.
Vandaag begon de dag niet met een dansje maar met heel veel regen. We hebben de bike tour verschoven naar morgen. We zijn maar naar een shopping mall gegaan. Dan blijf je tenminste droog tijdens de regen. We hebben wat rond gelopen en bij de food court gegeten.
Daarna een beetje op de kamer gehangen en naar Netflix gekeken. Het nadeel is wel dat je Zweedse ondertiteling krijgt bij Netflix, dus de ondertiteling uitgezet.
Dus vandaag weinig te melden. Het hotel is zeer kindvriendelijk maar voor volwassenen iets minder, tenzij je van golfen houd in de regen of zwemmen in een zwembad.
Straks naar de City Gross gaan om wat te halen van de saladbar en een biertje. Een gezellig diner op de kamer met de televisie als een levend schilderij.
Kijkend naar de weersvoorspellingen en wat blijkt, morgen is het droog en bewolkt met af en toe zon. Dus bike tour weer.

• 11 Augustus 2015 - 19:47

Klara:

Zo zie je maar weer een beetje inventief zijn en dan lukt het ook. Een rustige dag is ook niet slecht. Je hebt vakantie om uit te rusten toch ?! Fijne fietsdag morgen.

• 11 Augustus 2015 - 20:05

Henny Lucas:

Hoi Wies en Michael, Wat jammer dat jullie regen hebben gehad,eigen schuld dikke bult.In Linkoping hebben we alleen maar Zon ,Zon en nog eens Zon gehad.Hadden jullie maar wat langerbij mij in Skannigen moeten blijven.Beren jacht is ook een leuke hobby als het regent . Veel liefs.