Kopenhagen - Reisverslag uit Helsingør, Denemarken van Wies en Michael - WaarBenJij.nu Kopenhagen - Reisverslag uit Helsingør, Denemarken van Wies en Michael - WaarBenJij.nu

Kopenhagen

Door: Wies en Michael

Blijf op de hoogte en volg Wies en Michael

13 Augustus 2015 | Denemarken, Helsingør

13-08-2015 19:18 h
Vanmorgen vroeg zijn we met het veer van Helsingborg naar Helsingor gegaan. En verder ons weg vervolgt naar Kopenhagen.
Wat een stad. Het bruist en het leeft. Vandaag was het heel warm. En alweer een festival gaande. CPH-Pride (= Copenhagen Pride). Eerst een heel stuk gewandeld, we wilde naar de kleine zeemeermin. Toen zagen we een canal tour en hebben deze genomen. Lekker door de wind, een heerlijke afkoeling. Langs de kleine zeemeermin gevaren en inderdaad zij is klein. Gelukkig hebben we niet daarheen gelopen. Was toch nog een heel eind in deze hitte. Met zo’n canal tour zie je toch nog op een relaxte manier iets van de stad. We zijn toen naar Hard Rock Café gegaan om wat te drinken en een kleine snack te nemen. Dat hadden we geweten. Een schaal met nachos met van alles erop en eraan. Dit was voor ons een complete maaltijd.
Op een gegeven moment had ik het gehad. Ik wou naar huis. Het hotel waar we nu in verblijven is een echt low budget hotel boven een winkel centra. Niet echt ideaal omdat onze auto nu bijna alleen op een grote parkeerplaats staat. De receptie is op verdieping 6 en de kamers op verdieping 8.
Maar het uitzicht is mooi kunnen vanuit de kamer zie je de zee met allemaal zeilboten.
We hebben besloten om morgen maar door te rijden naar huis en niet te overnachten in Hamburg.

• 14 Augustus 2015 - 08:12

Angele Hochstenbach :

Heb het wel eens gelezen dat ze heel klein is de zeemeermin .Net als manneke pis in Brussel daar had ik ook een idee dat het een groot beeld was .Maar in werkelijkheid is het ook klein maar zoals nu in de vakantie tijd .Heeft hij een pakje aan van de padvinders apart om te zien .Dat hij dan zo staat te piesen hihihi .Ik wens jullie een behouden terug reis .We horen en zien ons xxx groetjes

• 14 Augustus 2015 - 18:58

Joshua Keesmekers:

ik had jullie aan de telefoon ik vind het wel jammer voor jullie tot het laatste hotel tegenviel

• 14 Augustus 2015 - 19:25

Klara:

Hoi Micha en Wies, fijne vakantie gehad en dan trekt de stal toch. Goede reis gehad ?